ראה"מ הכריז: דוד ברנע ראש המוסד הבא: "כל מבצע נועז ודמיוני מקודמו"

    קובי פינקלר 1 Comment on ראה"מ הכריז: דוד ברנע ראש המוסד הבא: "כל מבצע נועז ודמיוני מקודמו"

    ראש הממשלה הכריז על סגנו של יוסי כהן כראש המוסד הבא ואמר לאנשי הארגון: "המשימה הראשונה של כל אחד מכם – היא למנוע מאיראן מלהתחמש בנשק גרעיני. זו משימת העל" | ראש המוסד יוסי כהן: "אנחנו מבצעים כל הזמן, בכל מקום, פעולות מבצעיות רבות מספור"

    8:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דיווח: חמאס דוחה את העסקה; נמשכת הלחימה במרכז הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש מוסד חדש. לאחר קדנציה מוצלחת ויוצאת דופן של ראש המוסד שנחשב לאחד מראשי המוסד המוצלחים ביותר מקום המדינה אם לא המוצלח ביותר. ראש הממשלה הכריז היום (שני) בטקס חגיגי על סגנו של יוסי כהן, דוד ברנע כראש המוסד הבא.

    במעמד החגיגי, ראש הממשלה בנימין נתניהו העניק היום עם ראש המוסד יוסי כהן את פרס רה״מ למבצעי מוסד.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו שיבח את פעולות המוסד החשאיות בטקס ואמר: "המעז מנצח", אבל מישהו צריך להעז לאשר את הדברים שהמעז מביא בפניו, ונעשה יותר ויותר קשה. כל מבצע הוא יותר נועז, דמיוני ומטורף מקודמו. ג'יימס בונד פראייר לעומתכם".

    נתניהו הוסיף, "המבצעים האלה, שהם חובקי עולם, תרתי משמע, מבוצעים על ידי כל אחד ואחת מכם, בשילוב זרועות וכוחות עם כל הגורמים ובהובלה שלך, יוסי".

    "אני מודיע לכם היום על מינויו של דוד (דדי) ברנע לראש המוסד הבא – הקבוע" הכריז ראש הממשלה.

    ראש הממשלה הבהיר כי מטרת העל של המוסד היא איראן, "כדי שהמוסד ומדינת ישראל ימשיכו בדרך ההישגים להבטיח את ביטחון ישראל. המשימה הראשונה של כל אחד מכם – היא למנוע מאיראן מלהתחמש בנשק גרעיני. זו משימת העל".

    על רקע שיחות המו"מ בין ארה"ב לאיראן אמר נתניהו, "אני מאוד מעריך את ידידתנו ארה"ב, שעומדת לצידנו הרבה שנים. זהו חלק מנדבך הביטחון הלאומי שלנו. אבל יכול להיות מצב שבו היעד העליון שלנו – להבטיח שהאייתוללות לא יפסיקו את הקיום בן אלפי השנים של העם היהודי – יחייב אותנו להחליט החלטות אמיצות ועצמאיות. מדינת ישראל לא תאפשר לאיראן להתחמש בנשק גרעיני".

    ראש הממשלה שב והבהיר, "בכל מצב – עם הסכם, בלי הסכם – אנחנו נעשה הכל כדי למנוע מאיראן מלהתחמש בנשק גרעיני וזאת כי מדובר בקיום שלנו. זו המשימה הראשונה שלכם" אמר לאנשי המוסד.

    נתניהו אמר בסיום דבריו, "למבצעים האלה יש תכלית, לפעילות הזאת יש תכלית, לתחבולות האלה יש תכלית. ראש המוסד סיפר לכם: צריך לשקול, צריך להחליט, ואני גם נותן גיבוי. אבל אני גם לא רק נותן גיבוי אני גם נותן דחיפה. דחיפה כדי להשמיד את כלי ההשמדה של אויבינו".

    ראש המוסד יוסי כהן שיבח את עבודת אנשי המוסד, "בכל שנה אנחנו מציינים לשבח עובדים ומבצעים יוצאי דופן, ואת פרס ראש הממשלה אנו מעניקים למבצעים ולמערכות יוצאי דופן, שחשיבותם גדולה במיוחד, ושהיו, לא פחות מכך, מאתגרים לביצוע".

    יוסי כהן סיפר כי "שגרת יומו של המוסד היא המלחמה, המלחמה החשאית. אנחנו מבצעים כל הזמן, בכל מקום, פעולות מבצעיות רבות מספור, המתלכדות לאגרופים רבי עוצמה. מבצעים אלה מביאים מודיעין חיוני למדינת ישראל, מסכלים נשק בלתי קונבנציונאלי, מסכלים טרור וריגול ופורצים דרכים חדשות לשלום ולשיתוף פעולה אזורי".

    ראש המוסד הודה לראש הממשלה ואמר, "ראש הממשלה, רק אנחנו שיודעים בחדרי חדרים כמה אתגרנו אותך בכל רגע ורגע, בכל פעולה של המוסד, שיש בה מן המסוכנות במערכות הביטחון של מדינת ישראל. כמה קשה הוא לעיתים הדיון, כמה קשה היא הדילמה".

    עוד הוסיף, "אבל אנחנו כאן יודעים, שכל מה שהוצג כאן, הוצג כי אתה אישרת את זה. כי אתה נתת לכל העובדים שלנו, לכל המפקדות והמפקדים, אלה שבארץ ואלה שבחו"ל, את הגיבוי והאמון המוחלט לבצע את המשימות האלה. על כל זאת מגיעה לך הערכה ותודה גדולה".

    בהמשך דבריו, בירך ראש המוסד כהן את ראש המוסד הנכנס, ואיחל לו שפע של הצלחה בתפקיד. ראש המוסד הוסיף ואמר כי הוא משוכנע שראש המוסד הנכנס יעשה חיל וימשיך להוביל את המוסד להצלחות מבצעיות והישגים משמעותיים.

    המבצעים שנבחרו הם מבצעים יוצאי דופן וייחודיים, אשר סייעו משמעותית לביצור ביטחונה של מדינת ישראל. כלל המבצעים שנבחרו, מייצגים את קשת הפעילות המבצעית של המוסד, והם יתאפשרו בזכות עבודת יחידות המוסד כולן יחד.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יוסי כהן ראש המוסד הטוב ביותר שהיה למדינת ישראל!